چندی پیش اخباری در خصوص گرایش عوامل و مسئولان شبکه من وتو به‌خصوص رها اعتمادی، امید خلیلی و تیام بصیر به هم‌جنس‌بازی در وبلاگ شخصی یکی از عوامل شبکه من وتو منتشر گردید.

 

همین امر موجی از اعتراضات بینندگان و افت شدید مخاطب شبکه را به همراه داشت. مسئولان شبکه من وتو به دلیل این اتفاق مدتی رها اعتمادی را که به دلیل مشکلات خود با عوامل شبکه دست به این افشا گری زده بود را از کار معلق کردند اما این پایان کار نبوده و این امر نتوانست موج اعتراضات بینندگان شبکه را خاموش کند.

 

واتر-مارک

 

 

پس از این اتفاق، رها اعتمادی جلوی دوربین آمده و اعلام کرد عقاید شخصی هرکسی به خودش ارتباط دارد و این موضوعی نیست که بخواهد این‌قدر هیاهو به پا کند. پس از صحبت‌های رها اعتمادی شائبه هم‌جنس‌گرایی عوامل شبکه من وتو به واقعیت تبدیل شد و همین امر موجب ریزش قابل‌توجه مخاطبان شبکه گردید.

 

اما در همین راستا ساناز قاضی‌زاده از مجریان اتاق خبر این شبکه بهایی، این بار در فضای مجازی به تبلیغ و حمایت از دگرباشان جنسی پرداخته است که به‌نوعی مکمل عقاید این شبکه در ترویج فساد و بی‌اخلاقی در جامعه است.

 

بطوریکه قاضی‌زاده با انتشار خبر یکی از سایت‌های وابسته به منافقین در ارتباط با این شبکه هستند، در قالبی حمایتی و جانب‌دارانه به این موضوع پرداخته است.

 

 

Capture4554

 

 

در همین زمینه برخی از شبکه‌ها به‌صورت دائمی (رادیو زمانه) و برخی دیگر هرز گاهی (بی‌بی‌سی و من و تو) تلاش دارند به مسائلی این‌چنین بپردازند و با ترویج و عادی‌سازی این موارد اهداف خود را در جامعه عملی نمایند.