امبرده بعد از لو رفتن فیلم‌های غیراخلاقی‌اش، نزدیک به دو سال بود که از حضور در مقابل دوربین این شبکه محروم شده بود.

 

ماجرا از این قرار است که چندی پیش "معین سعیدی" از عوامل ناراضی این شبکه لندنی که به‌علت اختلافات شخصی با "کیوان عباسی" (مدیر شبکه) از این تیم جدا شده بود، به انتشار اسناد و فیلم‌هایی علیه «من و تو» اقدام نمود.سیاوش صبا بازگشت مجری «چندش» در شب یلدا +فیلم

به‌عنوان نمونه می‌توان به افشاگری در خصوص افتضاحات پشت صحنه برنامه "بفرمایید شام" و همچنین روابط فامیلی و باندبازی در مسابقه "استیج" اشاره کرد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جمعی و فضای مجازی داشت و شبکه من و تو نیز به انحاء مختلف به آن واکنش داد.

 

یکی دیگر از این افشاگری ها، کلیپی در مورد سیاوش صبا بود که از پیشینه سیاه و چندش‌آور این مجری پرده برداشت.

در کلیپ مزبور، تصاویر مختلف این مجری و نقش‌آفرینی وی در فیلم‌های مستهجن به منظور شکستن قبح مسائل اخلاقی در جامعه و همچنین ترویج فساد اخلاقی و همجنسبازی به چشم می‌خورد که به دلیل ابتذال شدید، از بازنشر آن معذوریم.

 

افتضاح فوق الذکر و عکس العمل منفی مخاطبان، مدیریت من و تو را بر آن داشت که تا اطلاع ثانوی برای اینکه آب‌ها از آسیاب بیفتد، این چهره فاسد و منفور را از اجرا کنار بگذارد.

حالا پس از گذشت نزدیک به دو سال، تلویزیون ماهواره ای من و تو ویژه‌برنامه شب یلدا را با اجرای این مجری همجنسباز روی آنتن فرستاد؛ زیرا استفاده از عناصر همجنس‌باز یکی از سیاست‌های ثابت شبکهمن و تو محسوب می‌شود.

 

سیاوش صبا از مجریان خاص شبکه من و تو به‌شمار می‌رود که با رفتارهای عجیب و غریب و ظاهر نامتعارف خود را مطرح کرده است. وی در یکی از برنامه‌های این شبکه حشرات زنده را همراه با شراب خورد!

 

آنچه مشخص است اینکه شبکه لندنی من و تو سعی بر الگوسازی از طریق مجریان خود دارد.

مثلا "آرش عزیزی" با تفکرات کمونیستی، مدتی به‌عنوان خبرنگار ویژه و مجری اتاق خبر فعالیت می‌کرد.

"تیام بصیر" از عوامل فعال من و تو که چندی پیش فساد اخلاقی‌اش آشکار شد، همچنان مورد استفاده است.

"آرام بلندپز" دیگر مجری این شبکه، همجنسباز بودن خود را علنی کرد.

همسر سابق "سالومه سیدنیا" نیز همجنسباز بودن نامبرده را علت جدایی از وی اعلام کرد و البته آن را طبیعی خواند!