یکی از حربه های سیاسی برخی رجاله های غربی مصداق تاریخی یافته و با اندکی تامل در مورد نقشه راه پارلمان اروپا به خوبی می توان به این مصداق تاریخی دست یافت.

                                         

گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»؛ هفته گذشته پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه ای ضد ایرانی بار دیگر بی ثباتی در امر دیپلماسی خود را به همه دنیا نشان داد. قطعنامه ای که در آن به لزوم تاسیس دفتر مستقلی در تهران اشاره و بر حق خواهی همجنس بازان تاکید داشت. حال آنکه در کشور اسلامی ایران مقوله همجنس بازی نه تنها هیچ جایگاه و حقوقی ندارد بلکه جزء مواردی است که در صورت اثبات وجود با حکم شرع اسلام یعنی اعدام مواجه خواهد شد. اما نکته قابل تامل اینست که واقعا چه کسی و یا احتمالا چه کسانی به اروپایی ها چراغ سبز همجنس بازی را نشان داده اند.

جسارت اروپایی ها آنجا به اوج خود می رسد که در عین وقاحت و پس از دیدار های مشکوک نمایندگان شان از لزوم تاسیس دفتر نمایندگی در ایران صحبت به میان آورده اند و گویا خاطره تسخیر لانه جاسوسی امریکای جنایتکار را نه تنها به یاد نمی آورند بلکه دنبال تکرار همان مسائل از چهارچوبی دیگر و از راهی مجزا هستند.

از آنجا که همه دنیا بخصوص غرب و صهیونیزم جهانی بارها مردم ایران اسلامی را در عرصه های مختلف مورد آزمایش‌های گوناگون قرار داده اند و می دانند که مردم ایران با هرچه که بر خلاف موازین اسلامی و برخلاف فرهنگ غنی ایرانی اسلامی‌شان باشد برخورد جدی می کنند، امروز می خواهند نه از دروازه های ورودی شهر بلکه به طور پنهان حمله کرده و براندازی نرم را عملی کنند.

این بار نیز یکی از حربه های سیاسی برخی رجاله های غربی مصداق تاریخی یافته و با اندکی تامل در مورد نقشه راه پارلمان اروپا به خوبی می‌توان به این مصداق تاریخی دست یافت. به درستی که حادثه تاریخی اسب تروا که در تاریخ بعنوان یکی از حیله های جنگی اعصار مختلف بکار رفته مصداق مناسبی برای مصوبه اخیر پارلمان مستعصل و از ریشه وابسته‌ی اروپا است.

البته پارلمان وابسته اروپا و سازمان به اصطلاح ملل متحد با وجود تحریم ها و تهدیدها هنوز نتوانسته اند وجود مردم بصیر و ولایتمدار ایران را از ایمان به خدا و پشتیبانی از ولایت فقیه تهی کنند.

امروز که پارلمان اروپایی در اقدامی هماهنگ با برخی فتنه گران داخلی قصد دارد تا براندازی نرم دیگری راه بیاندازد نسل جوان ایران اسلامی با حفظ روحیه استکبار ستیزی خود بر ادامه راه شهدا و تحقق آرمانهای بلند امام راحل استوار مانده است.

 جوانان ایرانی هنوز فراموش نکرده اند که یکی از لانه های برنامه ریزی فتنه 88 همان مهمانی های شبانه برخی سفارتخانه های اروپایی بود و هنوز خاطرات تلخ اعتماد برخی سران فریب خورده فتنه 88 به این کشور های اروپایی را از یاد نبرده اند.

 امروز  افتتاح دفتر نمایندگی پارلمان اروپا در ایران به بهانه های واهی مانند نقض حقوق بشر! هیچ چیز جز نقشه ای شوم و برنامه ریزی شده برای براندازی نرم نبوده و همان طور که در آخرین قطعنامه خود بر حقوق "همجنس بازان" در ایران تاکید می کنند می توان دریافت که چه نقشه رذیلانه ای برای فرهنگ و پایه های اعتقادی مردم ایران در سر دارند.

امثال باطبی ها که در روزهای فتنه 88 و در فضای غبارآلود آن ایام با خون روی پیراهن عثمان به تحقق اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک می کردند امروز به درجه اسفل و حقیر همجنس باز نائل آمده اند و بشریت از وجود این چنین آدم نما هایی به ستوه آمده است.

اما پیام نسل جوان و بیدار دانشجو و نخبه ایرانی برای همه آنها که در خواب زمستانی خویش سودای ترویج فرهنگ برهنگی غرب و آماده سازی بستر مناسب برای براندازی نرم در کشور سربلند ایران اسلامی را دارند همواره بصیرت و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و منویات ایشان خواهد بود.