مردم روزه‌دار تهران با تجمع در پارک ملت تهران خواستار اجرای مصوبات شورای انقلاب فرهنگی در باره اجرای فرهنگ عفاف و حجاب شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛ همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز فرهنگ عفاف و حجاب، مردم روزه‌دار تهران با تجمع در پارک ملت خواستار احیای فرهنگ عفاف و حجاب و مبارزه با بی‌حجابی از سوی مسئولان ذی‌ربط شدند.


اغلب تجمع کنندگان که از قشر جوان به ویژه دانشجویان و طلاب بودند با انتقاد از وضعیت موجود فرهنگی خواستار برخورد سریع مسئولان امر و همه مردم با این مسئله شدند.


تجمع‌کنندگان ضمن گلایه از کم کاری صداوسیما در حوزه عفاف و حجاب و با تأکید بر اینکه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره احیا فرهنگ عفاف و حجاب شامل اغلب دستگاه‌های اجرایی کشور می‌شود با سردادن شعارهای خود
 خواستار رسیدگی مسئولان به نابسامانی در حوزه حجاب شدند و اعلام کردند به هیچ وجه از خون شهدا نمی گذریم و تا پای جان از معارف انقلاب دفاع می‌کنیم.


آنها با اعلام اینکه این حرکت اعتراض آمیز به دور از هر گونه سیاست‌زدگی و جناح‌بازی است اعلام کردند هدف دیگر ما از این تجمع این است که با زبان روزه با شهدا و آرمان‌های امام و انقلاب تجدید بیعت کنیم.


این تجمع اعتراض آمیز که به مدت دو ساعت به طول انجامید پس از قرائت بیانیه‌ای از طرف مسئولان برگزار کننده به کار خود پایان داده و اعلام کردند برنامه بعدی ما در مورد اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.