سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه

گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»؛ از سال 87 که ایده لباس فرم دانشجویی ارائه شد تا کنون، دانشجویان زیادی مانند مسئولان مخالفت و موافقت خود را با این طرح ابراز کرده اند. موافقان معتقدند که دانشگاه ها به سالن مد تبدیل شده است و باید فکری به حال آن کرد و مخالفان می گویند مگر دانشگاه پادگان است که بشود برایش لباس فرم در نظر گرفت! این ایده ابتدا توسط خودِ دانشگاهیان، به دلیل وضع نامناسب برخی از دانشجویان ارائه شد و اجرای آن نوید درست شدن اوضاع را می داد. این ایده ابتدا طرحی خوب و قابل اعتنا به نظر می رسید و مخالفت جدی با آن صورت نگرفت، اما رفته رفته، همراه شدن آن با بحث ممنوعیت اختلاط دانشجویان دختر و پسر و حتی اسلامی شدن دانشگاه ها و جداسازی کلاس ها، موجب اعتراضاتی شد و حتی برخی دانشجویان در دانشگاه های مختلف، اعتراض خود را در قالب تجمع به گوش مسئولان فرهنگی رساندند.  از اآن طرف هم بودند ادامه مطلب...


      

 

پشت‌پرده انتشار عکس‌های خصوصی دختران ایرانی
انتشار عکس‌هایی از زندگی خصوصی دختران و زنان ایرانی با هدف القای تغییر در شیوه زندگی نسل جدید ایران انجام می شود.

به گزارش پیک هشترود، اخیرا عکس‌هایی از زندگی خصوصی دختران و زنان ایرانی در برخی رسانه های غربی و نیز وبلاگ‌ها و صفحات شخصی تعدادی از خبرنگاران غربی منتشر شده که با فرهنگ ایرانی و اسلامی کاملا در تضاد است.

حیازدایی همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین شیوه‌های غرب برای دور کردن ایرانیان از ارزش های ملی و دینی خود مورد توجه بوده و بنا به شواهد رواج بیشتری یافته است.

در شیوه جدید رسانه های غربی، القای تغییر سبک زندگی ایرانیان هدف قرار گرفته که بر این اساس دختران و زنان ایرانی با پیشنهاد مبالغ هنگفتی برای ارائه نمایش های مدلینگ در برابر دوربین مواجه می شوند.

تصاویر ثبت شده سپس در ابعاد وسیع در فضای مجازی منتشر می شوند تا این موضوع را که زندگی نسل جدید ایرانی ها به سمت سبک های غربی گرایش یافته القا کنند.

به نظر می رسد غرب برای به بیراهه کشاندن ارزش های انقلابی و اسلامی ایرانیان، سهم عمده ای را برای سبک زندگی در نظر گرفته و تلاش دارد تا از آن به عنوان مقدمه ای برای رسیدن اهداف خود بهره برداری کند.

گفتنی است مقام معظم رهبری سال گذشته «سبک زندگی» را بخش اساسی و حقیقی پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی خواندند و با دعوت از نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه برای «پرداختن به این مفهوم مهم، آسیب شناسی وضع موجود سبک زندگی در ایران و چاره جویی در این زمینه» تأکید کردند: پیشرفت در علم و صنعت و اقتصاد و سیاست که بُعد ابزاری تمدن اسلامی را شکل می دهد وسیله ای است برای دستیابی به سبک و فرهنگ صحیح زندگی و رسیدن به آرامش، امنیت، تعالی و پیشرفت حقیقی.
منبع:صراط




      

جشنواره بسیج

به گزارش خبرنگار قسم از ناحیه شهید رجایی ، اولین مسابقه وبلاگ نویسی « از بسیج تا بسیج » ، به مناسبت آغاز هفته بسیج با شعار « ولایت و بیداری اسلامی » به همت بسیج جامعه زنان ناحیه شهید رجایی برگزار می شود .

آیین‌نامه‌ی اجرایی مسابقه وبلاگ نویسی    

         

الف) زمان ثبت‌نام:
کلیه‌ی علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند از اولین ساعات 1392/8/30 تا آخرین ساعات روز 1392/9/14 برای ثبت نام در مسابقه اقدام نمایند.


ب) روش ثبت نام:
علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مسابقه وبلاگ نویسی به آدرس http://rajaei.ghasam.ir// در زمان مجاز مسابقه، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بعد از دریافت فرم شرکت در مسابقه و تکمیل آن ، به آدرس الکترونیکی Rajaei_16@mailfa.com  ارسال نمایید .




      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ اگر من ...