سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افسران - بدون شرح!




      

بانویی که سنگ‌نوشته‌اش را سردار سلیمانی تعیین کرد کل زهرا بانویی بود که به همراه چند بانوی دیگر گردان نانواها را تشکیل داد تا برای رزمندگان جبهه جنگ غذا و خوراک بفرستند.

 

سردار قاسم سلیمانی ضمن تحسین این گردان، بانو کل‌زهرا گفته بود که بر سنگ مزارش بنویسید چریک پیر. در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار از دختر بانو کل زهرا که با گردان نانوایان از کرمان تا تهران پیاده آمده بودند، تقدیر شد. 

 

حسن ختام برنامه اجرای علیرضا افتخاری برای بانوان نانوا بود.




      

 

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شریف به مناسبت 9 دی نامه سرگشاده‌ای به سرافراز، رئیس صداوسیما نوشت که متن نامه  به شرح زیر است: 



(رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؛


جناب آقای دکتر سرافراز


سلام علیکم


هجوم هجمه ها و انتقادات به صدا و سیما در این چند ساله برای ما به مثابه تقویمی‌ست که نشانگر فرارسیدن یک سالروز دیگر از یوم الله 9 دی می باشد. قابل درک است که انتقادات از صدا وسیما بعضا حق می باشد و در کل کاملا مشهود است که انتقاد امری بسیار صواب است که باید نسبت به تمامی ارگان ها و نهادها و سازمان ها و ... در کشور شود. البته روانه کردن حجم انتقادات بعضا هدف دار، نسبت به سازمان صدا و سیما در حوالی سالروز 9 دی تقریبا عادت همیشگی عده ای شده است که از اقداماتِ سازمانِ تحتِ مدیریتِ حضرت عالی به جهت آگاه سازی همگانی پیرامون حواشی سال 88 دل خوشی ندارند.

 

البته این انتقادات، با درایت بالایی نثار حضرت عالی و سازمان شما می شود، مثلا یک رای گیری خودمانی که اصلا مشتی از خروار نیست در یک سایت خبری، مخاطبین صدا و سیما را حداقلی جلوه می دهد یا حواشی خاص را حول یک مصاحبه غیرورزشی در یک برنامه ی ورزشی با شانتاژهایِ فراوانِ رسانه ای، برای سازمان ایجاد می کنند. آگاهی بخشی صدا و سیما در راستای دانشگاهِ عمومی دانستن این سازمان توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی عامل کینه ی بسیاری نسبت به این سازمان شده است، اما گویا شیرینی و حب صندلی های عاریتیِ مدیریتیِ این عده ی فعالِ فتنه در جمهوری اسلامی ایران، فرصت بروز کینه ها را از آنان گرفته است و اکنون مجالی برای نوچه هایِ نورسیده خودشان مهیا می کنند، تا سازمان را سرگرم به حواشی کنند.


آقای دکتر سرافراز


همانگونه که مستحضرید 6 سال پیش در سناریوی طراحی شده توسط عوامل های محب تمدن شیطان عده ای در داخل کشور کاراکتری ویژه جهت ذلیل سازی جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی را از خود به نمایش گذاشتند، اینها همان هایی هستندکه به محض رسیدن به جاه و مقامی اثرگذار در این کشور، فرصتی برای نفوذ هستند که این مسئله در کنار دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون مسئله نفوذ، حساسیت کار حضرت عالی را در این سال حساس نسبت به بازخوانی ماوقع حوادث سال 88 در راستای اثر گذاری و اثربخشی کار حضرت عالی دو چندان می کند.


 آقای دکتر


نشست و برخواست عده ای از افراد منتصب در بخش هایی از نظام اسلامی با سران فتنه ی سال 88، از جمله برادر رئیس جمهور که به عیادت این افراد رفتند و یا حمایت حجت الاسلام  هاشمی رفسنجانی در سخنرانی نماز جمعه که خطاب به برخی دلدادگان سران فتنه گفت، من از شما بهتر دفاع می کنم و حرف می زنم و همچنین گذشتِ زمان و مشکل همیشگی فراموشی تاریخ برای مردم و نیز اضافه می کنیم، سودای تکیه بر صندلی نمایندگی مجلس توسط عده ای انقلابی نما که با استراتژی مسامحه برای بقای صندلی، سکوتی همیشگی در برابر بیان حقایق داشتند عاملی شده اند تا اکنون پس از 6 سال هم نسلیهای ما، جوانان دهه هفتادی سوالی در ذهن داشته باشند، که چرا باید سران فتنه در حصر باشند و یا اصلا مگر آنان چه کرده اند؟!


 جناب دکتر سرافراز


 با توجه به اهمیت برگزاری دو انتخابات در سال جاری و همچنین توجه به آگاه سازی عمومی، من جمله جوانان این کشور، از جناب عالی تقاضا داریم تا بیشتر به اهمیت  موضوع توجه کنید و همچنین به صورت پیشنهاد به حضرت عالی اعلام می کنیم تا بیشتر به اثرات جانبی اتفاقات رخ داده در حوالی سال 88 ، من جمله تشدید تحریم ها که از آفات تخریب وجهه ی بین المللی ایران بود، در صدا و سیما بپردازید و یا بهتر می دانیم که به فاصله ی یک سال و نه ماهی که بین شروع فتنه تا شروع حصر بود و اتفاقات و صدور بیانیه ها و محتوای آنان بیشتر پرداخته شود.

 

البته پیشنهادات دیگری از جمله توجه به کاندیداتوری عده ای در انتخابات پیش رو که نقش جدی در جریان فتنه ی سبز 88 داشتند، داریم که با توجه به ذکاوت حضرت عالی نیازی به ذکر آنها نمی بینیم. صدا و سیمای تحت مدیریت حضرت عالی باید خلا بسیاری از کرختی های مسئولین در موضع گیری را پر کند و در جهت بازخوانی حوادث سال 88 برای روشنگری در بین نسل جوان گام مهمی را بردارد، زیرا نه دی نه فقط یک حادثه در طول انقلاب بود، بلکه نمود عینی وجود منافق در بین مسئولین را بر همگان مشهود کرد. در نهایت یادآور می شویم که میانه روی بدون توجه به مرز بین حق و باطل شاید رضایتی نسبی مخالفین را در پی داشته باشد و حق گرایی عاملی برای دشمن تراشی و نزول حواشی باشد ولی مسلم بدانید عزت نزد همان خدایی است که اگر دست اراده ی او و بصیرت مردم نبود حماسه ی 9 دی ماه رقم نمی خورد. 


والسلام علی من التبع الهدی


(شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف)




      

افسران - نهم دی گرامی باد ...




      

افسران - ashura پسر حضرت زهرا به دعا محتاجم




      
<      1   2   3      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ اگر من ...