سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حجاب یعنی کنترل تبرج خواهی زنان
یک کارشناس حوزه زنان با تأکید بر ارتباط تنگاتنگ رمضان و تربیت ملکه عفاف گفت: نه تنها زنان در این ماه بیشتر به حفظ حجاب مقید می شوند بلکه آمار جرم و جنایت و بزهکاری در ماه رمضان کاهش پیدا می کند و این نشان می دهد که ماه مبارک رمضان فضایی برای به کنترل در آوردن شهوات و خواسته های نفسانی بشر است.
 
حجاب یعنی کنترل تبرج خواهی زنان

اول نیوز،مریم معین الاسلام مدرس حوزه و دانشگاه درباره رابطه عفاف با ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماهی است که ملکه عفاف در انسان پرورش پیدا می کند و انسان مؤمن در ماه رمضان در شرایطی قرار می گیرد که خود به خود به این سمت می رود؛ چون عفت در معنای لغوی یعنی مبارزه با فزون خواهی نفس و شهوات و خود ماه رمضان یک برنامه تربیتی است تا انسان با فزون خواهی نفس و شهواتش مبارزه کند. 

ادامه مطلب...


      

علت پایداری زیبایی زن از دید امام علی (ع)

ریشه یابی بی حجابی و بدحجابی

زنان > جهان- همشهری آنلاین:
وقتی به فلسفه و ریشه ی بی حجابی می‌نگریم، می‌بینیم، حجاب از عوامل خوشبختی است و موجب سلامتی روحی و روانی و تکامل فرد و جامعه می‌گردد و برهنگی و بدحجابی، سقوط و انحطاط معنوی و فکری و پیامدهای شوم بیماری روانی و در نهایت جسمی را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گوهر شرم و حیا در صدف وجود زن نهفته است، لذا زنان نباید از جسم و ظاهر جسمانی خود به عنوان کالایی شهوت انگیز استفاده کنند و چشم های هرزه را به خود متوجه نمایند. علل و عوامل مختلفی در بی حجابی نقش دارند که به مواردی چون پیروی از هوی و هوس های نفسانی، جلب توجه و کسب جایگاه، خودنمایی، بی حیایی و بی عفتی، تهاجم فرهنگی، زیبا جلوه دادن خود نزد دیگران، بی غیرتی مرد در اشاعه ی فحشاء، عملکرد بد دستگاه های ذیربط، بی توجهی خانواده ها و دوستی های نامطمئن می توان اشاره کرد.

ادامه مطلب...


      

سیبشسیبشسی

حجاب برتر، به زنان ما عفت، به مردان ما غیرت و به جامعه ما عزت می بخشد.....  بر روی مسئله حجاب « کار هنری و کار زیبای تبلیغی » باید صورت گیرد تا این مسئله در ذهن جای گیرد. من فکر می کنم در وضع کنونی اگر در کنار میل طبیعی زن به حجاب شایسته، نوعی « تبلیغات صحیح » که بتواند نقطه نظر اسلام را هم تامین کند ارائه شود، زنان ما به حجاب اصیل اسلامی و شرعی رو خواهند آورد. در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که « هنر » را تمام عیار و با « قالبی مناسب » به میدان آورد تا اثرگذار شود.
(مقام معظم رهبری)



      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ اگر من ...