سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زن، انسانی است با والاترین ارزش ها
عفت زن در تمامی ادیان چون سایه ساری است که او را از گزند و آزارهای جسمی و روحی بیماردلانی حفظ می کند که هدف اصلی شان لکه دار ساختن شرافت زنی است که از بهترین مخلوقات است.

عفت برای زن چون واژه نابی است که نوشیدن آن حلاوت و شیرینی ای فراتر از مادیات و دنیای مادی را به همراه دارد و آرامشی بی مثال را به زن می بخشد. 

دخت پیغمبر، فاطمه زهرا (س) اقیانوسی بی انتها از عفت و تقوا را در خود شکوفا کرد، او که به باور عمیقی درباره شأن و ارزش زن رسیده بود و پاکدامنی اش از او فرشته ای ساخته بود؛ برگزیده ای که در دنیایی مادی و در کنار تمام بدی‌ها و خوبی‌ها زندگی می کند، آری فرشته شدن روی زمین بسیار سخت‌تر از فرشته شدن در آسمان هاست. 

دختران امروز که مادران آینده اند باید زندگی را در پناه اسلامی ناب و پیروی از باورهای بانویی بیاموزند که بهترین زن جهان و برترین الگوی زن مسلمان است و زندگی کنند به دور از تمامی حاشیه هایی که دشمنان برایش ساخته اند، درس بخوانند، در اجتماع نقش آفرین باشند و از همه مهم تر به بلوغی فکری و شکوفایی درونی برسند.

ادامه مطلب...


      

کـبریت را هم بخواهی روشن نگـه داری وقتی نسیمی می وزد 
.
آن را بین دستانت پنهان می کنی
.
 اینجـا در شهــر ما طـــوفانی به پاست چگونه روشنایی خود را حفظ میکنی؟

...
 





برچسب ها : کبریت ، روشنایی  , 
      

نظر سنجی




      

آژیر خطر

بعضى از کوته فکران خیال مى کنند که اگر فرهنگ برهنگى رواج پیدا کند کم کم بصورت عادى در مى آید و دیگر افراد تحریک نمى شوند. از نظر جنسى شاید چنین باشد ولى عطش روحى با افزایش مناظر تحریک آمیز نه تنها کاهش نمى یابد، بلکه بطور مدام افزایش خواهد یافت ، اگر چنین بود، در غرب آزادانه تجاوزات جنسى تحقق نمى یافت ، ولى بنابه نوشتهPlaintruth ح تجاوز به عنف از هر 34 دقیقه یک فقره ، به 14 دقیقه رسید و طبق نوشته مجلّه آمریکائى نیوزویک هر سال دهها هزار کودک در اروپا مورد تجاوز جنسى و سوء استفاده هاى دیگر قرار مى گیرند.(1)
تنها در ترکیه که 98 مردم آن مسلمان هستند، ولى فرهنگ غرب در آن گسترش پیدا کرده با آنکه طبق آمار شهربانى کل آن کشور 605 مرکز فحشاء رسمى موجود بوده ، و 565 مرکز غیر قانونى فحشاء کشف و سیزده هزار و ششصد و هفتاد و یک زن بدکاره مورد تعقیب قرار گرفته ، 209 دختر مورد تجاوز جنسى قرار گرفتند.(2)
طبق آمارگیرى در انگلستان 41 زنان 16 تا سى ساله از اینکه احتمالا مورد تجاوز قرار گیرند همیشه و بطور دائم بسیار نگران هستند، بیش از 11 زنان انگلیس معتقدند که بهر حال یکروزى از سال مورد تجاوز قرار خواهند گرفت ، 4 زنان از آژیرهاى هشدار دهنده ، تجاوز جنسى استفاده مى کنند و 7 زنان کلاسهاى دفاع از خود دیده اند.(3)
این آمار بخوبى اثبات مى کند که فرهنگ فساد و بى حجابى خود عامل تحریک و تجاوز به عنف است نه موجب عادى شدن آن .


1- بنقل از مجله خانواده ارتشى شماره 67 آذر 65

2- کیهان : ش 13586 - 22/ 1/ 68

3- جمهورى اسلامى : 23/9/64




      

سیسیب

مردی صالح، زن عفیفه ای داشت. روزی زن به شوهرش گفت: «تو عفت و صلاحیت مرا نمی دانی.» مرد گفت: «عفت و صلاحیت تو از من است. من اگر نظر بدی به عفت دیگران داشته باشم، حتما عفت تو  هم لکه دار خواهد شد!» زن گفت: «چنین نیست. زن، خود،‏باید عفیف باشد.» یک روز زن آن مرد به بازار رفته بود. وقت برگشتن از بازار، مرد نامحرمی گوشه ی لباس او را گرفت؛ ولی زود دست برداشت. آن زن به خانه آمد و جریان را به شوهرش گفت. شوهرش گفت: «الله اکبر!» زن گفت: «چه چیز به خاطرت افتاد؟» آن مرد گفت: «من در عنفوان (= اوایل) جوانی، زن بسیار زیبایی را دیدم. ناخودآگاه گوشه ی لباس او را گرفتم؛ ولی فورا متوجه اشتباه خود شدم. از آن دست کشیدم و استغفار نمودم. الان بعد از چند سال، به مکافات عمل خود رسیدم!» زن گفت: «الان یقین کردم که عفاف و صلاحیت زن، از عفاف و صلاحیت شوهرش هست. اگر شوهرش به ناموس غیر خیانت کند، همان اندازه به ناموس او خیانت خواهند کرد.» نسخه ی خطی کتاب «لؤلؤ و مرجان» نگاشته ی حضرت استاد اسدالله داستانی بنیسی‏ (قدس سره)       




      
   1   2   3   4      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ اگر من ...