سال 95، سال مبارکی برای سه کتاب «وقی مهتاب گم شد»، «گلستان یازدهم» و «دختر شینا» بود.

چرا که انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این سه کتاب، باعث جلب توجه بیش از پیش علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به این سه اثر ارزشمند شد که چاپ‌های متعدد این آثار، گواهی بر این استقبال بالاست. بر همین اساس انتشارات سوره مهر  با پیش بینی ادامه این استقبال، انتشار چند نوبت از این سه اثر را در دستور کار قرار داد تا مشکلی برای بازدیدکنندگانی که به سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌آیند پیش نیاید.

بر این اساس کتاب «وقی مهتاب گم شد» شامل خاطرات سردار علی خوش لفظ نوشته حمید حسام در 30 هزار نسخه آماده شده که با این حساب نوبت چاپ این کتاب به عدد بیست و یک می‌رسد

وقتی مهتاب گم شد» قبل از آنکه شرح زندگی علی خوش لفظ باشد، روایتی عینی از یک واقعه‌ی تاریخی است که موجب شد سرنوشت خیل وسیعی از مردمان ایران تغییر کند. علی خوش لفظ که نامش را بخاطر نزدیکی تولدش با ولیعهد پهلوی، جمشید گذاشته‌اند، سال‌ها بعد در نوجوانی، همزمان با وقوع انقلاب اسلامی خود نیز دچار تحول و دگرگونی در اهداف و آرمان‌ها می‌شود.

همچنین30 هزار نسخه از کتاب «گلستان یازدهم» خاطرات زهرا پناهی روا همسر سردار شهید علی چیت سازیان به کوشش بهناز ضرابی‌زاده هم آماده شده که نوبت چاپ این کتاب به عدد 17 می‌رسد.

گلستان یازدهم با زبانی صادقانه به شرح زندگی یک‌سال و هشت‌ماهه‌ مشترک شهید چیت‌سازیان و همسرشان پرداخته است

 فرمانده‌ای که در جبهه به دلیل مهارت‌های رزمی و شجاعتش به عقرب زرد معروف بود، در خانه با مادر و همسرش به اندازه‌ای با مهر و محبت رفتار می‌کند که گویی این قلب رئوف هیچ‌گاه سابقه‌ی حضور در حرب و قتال را نداشته است.گلستان یازدهم به زیباترین شکل توانسته‌ است قسمت مهمی از نیمه‌ پنهان زندگی شهید چیت‌سازیان را به مخاطبان معرفی کند.

سومین کتاب ویژه سوره مهر در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب «دختر شینا» شامل خاطرات قدم‌بخیر محمدی کنعان همسر سردار شهید ستار ابراهیمی هژیر نیز با شمارگان 20 هزار نسخه منتشر خواهد شد که بدین ترتیب تعداد نوبت چاپ این اثر به عدد 78 می‌رسد.

دختر شینا روایت زندگی دختری است که پدر و مادرش به خاطر حفظ اعتقاداتشان او را به کلاس‌های مختلط مدارس قبل از انقلاب نفرستادند. دختری که چون مدرسه نرفت، بی‌سواد بود، اما باور و ایمان با ثباتی داشت

 دختری که آن‌قدر می‌ایستد و می‌افتد و دوباره برمی‌خیزد تا جنگ را تحقیر کند و به همه نشان دهد که جهاد واقعی زن، تلاش در جهت تربیت درست فرزندان و حمایت از همسر در راه مبارزه با دشمنان دین و کشورش است.

دختر شینا در 19 فصل روایت شده است که از دوران کودکی قدم خیر آغاز می‌شود؛ از زمانی که نامش را به خاطر قدم خوشی که داشت «قدم خیر» گذاشتند تا زمانی که حماسه زندگی‌اش را در پشت جبهه‌ها رقم زد و نامش به عنوان همسر شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر در تاریخ این کشور ماندگار شد.