سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش مخرب ماهواره و شبکه های اجتماعی در ترویج بی بند و باری در کشور اظهار داشت: ماهواره یکی از رسانه هایی است که خواستار نابودی خانواده در جامعه اسلامی ایرانی است و در طول این سالها تمام تلاش خود را در راستای این هدف به کار گرفته است.

 

وی با بیان آثار و نتایج اسفبار استفاده از ماهواره و فضای مجازی افزود: تمام تلاش این رسانه ها در جهت قداست زدایی از ارزش های دینی و ضربه به کیان خانواده است.

 

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: افرادی که محتوای فاسد و غیر اخلاقی ماهواره ها را تماشا می کنند معمولاً دچار مشکلات اخلاقی و خانوادگی شده و آسیب های زیادی در این خصوص می بینند.

 

حسینی کیا تأکید کرد: رسالت اصلی مسئولان روشنگری نسل جوان نسبت به محتوای فاسد ماهواره و شبکه های اجتماعی است که به تدریج افراد را به سمت بی تفاوتی نسبت به ارزش ها و اصول اخلاقی سوق می دهد.

 

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دولت باید با اهتمام جدی با این قضیه برخورد کند و رسانه ها، اساتید و فرهیختگان با عزم جدی این مسئله را پیگیری و حل کنند و نسل آینده را در برابر آفت های این شبکه های مخرب حفظ کنند.