مردی که دختر جوانی را مقابل چشمان نامزدش مورد تجاوز جنسی وحشیانه قرار داده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» به نقل از اسوشیتد پرس، در حالی که کیان نیکل لیو 23 ساله دختر دانشجوی دانشگاه تورنتوی کانادا از طریق شبکه اسکایپ با نامزد 27 ساله خود در چین سر گرم چت به صورت تصویری بود متوجه حضور پنهانی همسایه خود نشد و پس از حمله ور شدن "برایان دیکسون" به سمت نیکل، وی را در مقابل چشمان بهت زده شیان چائومنت (نامزد نیکل لیو) پس از تجاوز وحشیانه با ضربات چاقو به قتل رساند.

 

شیان در حالی که فریاد التماس سر می‌داد و از دیکسون خواستار پایان دادن به اعمال وحشیانه وی بود، پس از فریاد‌های شیان والدین وی نیز در اتاق دخترشان حاضر می شوند و در عین ناباوری شاهد صحنه جنایت فجیح مثله شدن نیکل شدند.

 

پس از شکایت شیان و ارائه فیلم ضبط شده، پلیس چین در تورنتو توانست در یک عملیات برایان دیکسون را به جرم چندین فقره تجاوز به دانشجویان ساکن در مجتمع مسکونی تورنتو و همچنین قتل نیکل لیو شناسایی و دستگیر کند.

 

انجام آزمایش DNA   برای برایان و نیکل، حضور وی را در لحظه قبل از مرگ و حمله وحشیانه وی به قربانی خود از جانب پزشکی قانونی تایید کرد.

 

تحقیقات پلیس حاکی از چند شکایت صورت گرفته از جانب قربانیان چند دفتر آسیایی که ادامه تحصیل تورنتو را انتخاب کرده بودند، نیز در سال 2011 توسط برایان دیکسون مورد تجاوز قرار گرفته بودند و پلیس موفق به دستگیری وی به دلیل تغییر چهره و محل زندگی نشده بود.

 

در حال حاضر برایان دیکسون تا پایان تحقیقات پلیس و تکمیل پرونده در بازداشت به سر می‌برد.